Sick and Tired









Sick and Tired Jacket - Kozy
Hooded Assassine Cardigan - H&M
Dana Skater Dress - Killstar
Serpent Necklace - Killstar
Cat Tights - Amazon
Grey Denim Jeans - Tally Weijl
Wulfrun Platform Creepers - Underground via Asos


These photos were taken by photographer Sebastian Hufeld. You can check out his work on Facebook and on Instagram. Since it was really spontaneous I just picked a few clothes and we went out in my area to see how we work together. I'm really happy about the results even if we didn't had much time to prepare things. The weather was gloomy and dark but he knows how to put the right light into pictures! We shot some other photos for a German clothing brand as well. 
This jacket is my new favorite, I swear. The printed statements are just so cool and I love how it fits. The long cut and the pockets which are very important to me when it comes to jackets!

2 comments :

  1. Oh, verkackt. Mein Post wurde hier nicht angezeigt :O

    Die Jacke sieht total schön aus :D So als würdest du komplett in ihre versinken. Für den Sommer ist sie sicher zu warm. Ist eine gute Investition gewesen.

    Kannst du deine Creepers eigentlich auch ohne Socken tragen? Weil ich habe das bei den hohen ein einziges Mal probiert und werde es sicher kein zweites Mal wagen :D Bei den niedrigeren geht es auch nur mit Strumpfhosen. Schade irgendwie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh welcher Post? Der hier ist jetzt aber da :3
      Ja ich liebe die Jacke ach total, für den Übergang ist sie toll also so zum Herbst hin kann man sie super tragen ♥

      Die Creepers trage ich eigentlich nie ohne Socken weil sie sogar mit Socken schon sehr schwer sind und mit Socken immer noch Halt geben, selbst wenn ich eine Strumpfhose trage^^ Bei den flachen auch die um einiges leichter sind, denke aber bei denen würde es ohne gehen. Aber so kurze Söckchen finde ich wie gesagt immer bequemer :)

      Delete